Advisory staff

Solliciteer nu

Advisory staff

Je bereidt jaarrekeningen voor, zorgt dat (eenvoudige) fiscale aangiftes op tijd de deur uitgaan, houdt van klantcontact en bent in staat om administraties nauwkeurig bij te houden.

(zij/hij/hen) · Fulltime

Tsss.. die zin van hierboven. Je kunt hem wel dromen. Want hij staat in elke vacature en beschrijft vrij aardig wat je in een week aan werkzaamheden uitvoert. En ja, je vindt het werk leuk om te doen, want anders was je überhaupt niet naar dit soort vacatures op zoek. Je zoekt toch ook niet naar gele m&m’s in het zakje terwijl je de rode eigenlijk... ach laat maar ;).

Daarom gaan wij verder niet in op wat je zoal doet in een week. Want we zoeken mensen met minimaal drie jaar werkervaring. Mensen die al best goed weten wat het werk inhoudt. We beseffen ons echt wel dat je nog graag bij wilt leren en beter wilt worden. Daarom ga je dagelijks samen werken in ons team van 20 vakidioten, maar met name met Marisa, onze zeer ervaren Head of advisory. Ook doen we veel aan opleidingen en hebben we een heus trainneeship. Serious business dus.

Wat vind jij?

We hebben een lijstje gemaakt met wat zaken waarvan wij denken dat ze relevant zijn. Voor ons, maar vooral voor jou. We beseffen ons dat ie absoluut niet compleet is. We zijn benieuwd naar wat je mist, naar wat je vindt. Hopelijk zetten we je aan het denken.

  • Heb je de ambitie om AA’er te worden? Vinden we te gek. We hebben een uitstekende studieregeling en ondersteunen je waar mogelijk.

  • Nog geen ervaring met klantcontact? Geen probleem, gaan we je leren. Want het hoort er wel echt bij in deze functie. 

  • Is je werk niet het enige wat belangrijk is? Welkom bij de club. Want hoeveel we ook om ons vak geven, het is niet het enige in de wereld. We foussen op een goede balans tussen werk en privé. Overwerken doen we niet aan (echt niet!) en 4x9, thuis werken of een paar extra vrije dagen bijkopen bovenop de 27 die je toch al krijgt, is in overleg nooit een probleem.

  • Slimmer niet harder. Dat is ons motto. Niet voor niets bouwden we onze eigen softwaresuite waarop het hele kantoor draait. Overtuigd?

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding accountancy? Niet? Zelfs daar doen we niet moeilijk over maar we gaan er zeker een vraag over stellen. 

Even over ons.

Wij zijn Joinson&Spice. We bestaan ruim 10 jaar en zijn nu met een team van 20 mensen. We zijn een audit & advisory kantoor dat klanten bedient in de tech-sector. We streven altijd naar de hoogste kwaliteit. Dat kenmerkt ons echt. Je kunt ons een beetje vergelijken met een boutique hotel. Je collega’s werken net als jij aan uitdagende klussen en met veel uitdagingen en voldoening.  Hoge kwaliteit, persoonlijke aandacht, kleinschalig en steengoed. En ja, dat durven we echt op te schrijven. 

We zoeken echt naar een gezonde balans tussen werk en privé. Niet altijd gebruikelijk in onze sector. Bij ons krijg je veel verantwoordelijkheid vanaf dag 1, daar moet je echt tegen kunnen. Niet maar praten, maar poetsen. Dat is de charme van een klein kantoor als de onze.

Ok, voldoende over deze vacature. Hoog tijd om het over jou te hebben.

Wacht niet langer en stuur onze lachvanger Parisa een mail op [email protected], gebruik het online formulier via de 'solliciteer nu' button hieronder. Je mag ook direct bellen met Marisa op 020-3330199 of mailen via [email protected]. Laat je weten welke kleur m&m's je voorkeur heeft?

Interesse in de voorwaarden? Begrijpen we.

Salaris: € 3.300 - € 4.500 bruto per maand afhankelijk van ervaring. Onze salarissen zijn in de markt meer dan concurrerend en bovendien zuiver: geen gedoe met niet-vergoede overwerkuren of activiteiten buiten werktijd.

Vakantiedagen. We bieden je standaard 27 vakantiedagen om even lekker bij te komen. Wij zorgen ervoor dat je ook écht de mogelijkheid hebt om deze tijd voor jezelf te nemen. En als dat niet genoeg is, geen zorgen, je kunt extra vakantiedagen bij kopen!

Premievrij pensioen. Wij vinden het belangrijk dat jouw pensioen goed geregeld is. Daarom betalen wij de pensioenlasten volledig voor jou, zonder dat je zelf iets hoeft bij te dragen. Bij je start krijg je een pensioengesprek, zodat je precies weet wat ons pensioen inhoudt en wat er voor jou (en je gezin) wordt geregeld. En die pensioenregeling gaat verder dan je zou verwachten. Bovendien zijn er keuzes door je te maken die nog beter bij jouw situatie aan sluit.

Monday funday with lunch. Begin je week goed met onze Monday Funday Lunches! Elke maandag heb je de keuze uit verschillende heerlijke opties, of je nu eiwitrijk eet, vegan bent of gewoon lekker aan het bulken bent. Voor ieder wat wils.

Thuis of parttime werken. We zien elkaar elke maandag op ons kantoor in Amsterdam. Om het weekend te bespreken, maar ook om samen op te starten. Samen delen we de week verder in. Naar de klant, op kantoor en de rest thuis. Teamwork hoeft echt niet altijd op kantoor te zijn dus daarop zijn we ook ingericht. We hebben trouwens geen kantoor op de Zuidas maar een prachtig pand op het hippe NDSM-terrein in Amsterdam Noord; uitzicht op de haven - dus werken op kantoor is eigenlijk heel prettig. Over parttime werken doen we helemaal niet moeilijk. Bijna de helft van onze collega's maakt er gebruik van. Maar let op, voor deze functie geldt wel een ondergrens van vier dagen.

Opleidingen & trainingen. Wil je graag verder studeren? We've got your back! Hier hebben we een uitstekende studieregeling voor. Daarnaast mag iedere collega gebruik maken van haar of zijn jaarlijks persoonlijk opleidingsbudget.

Werkuren. We hebben (gelukkig) geen prikklok, maar ook geen traditionele werkuren. Starten om 08:30 en stoppen om 17:00? Dat mag altijd, maar wij willen vooral dat jouw werkuren passen bij jouw ritme. Wordt je kind om 06:00 wakker en wil je daarna meteen aan de slag? Geen probleem! Moet je om 15:00 stoppen om je kroost op te halen of omdat je sportles begint? Dat begrijpen we volledig! Jij werkt in een team van gelijkgestemde collega’s en hebt de vrijheid om je werkdag zo op elkaar af te stemmen dat het past bij jouw leven. 

En uiteraard krijg je uitstekende spullen, zoals een stevige laptop, een nette telefoonvergoeding en hebben we natuurlijk goede mobiliteitsoplossingen, zoals een reiskostenvergoeding of leaseregeling.

Zodra je bij ons start krijg je - net als iedereen - een mentor toegewezen die jou persoonlijk begeleidt. Ook bieden we coaches aan voor mentale & fysieke ondersteuning wanneer je daar behoefte aan hebt.

Oh, en natuurlijk niet onbelangrijk: je krijgt een uitstekend en marktconform salaris en mooie aanvullende secundaire voorwaarden waaronder betaald ouderschapsverlof.

We zijn een overzichtelijk, open en hecht team. Dit betekent dat wat je doet ook direct impact maakt voor het bedrijf. Jij kunt dus het verschil maken!

Eigenlijk zouden we het zo willen samenvatten: we zorgen dat jij bij ons niets tekort komt.